Dag 6! Armering,lördagen den 18 April



Nu har vi fixat isolering till grunden! Det är på plats i alla fall.



Det är soligt även idag så vi har tur med vädret!



Jonas fixar med armering. Det går bra..:)





 Jag spikar distansklossar till armeringen. Kan säga nu att mitt högra långfinger har några blodblåsor..hihi 
Jag fick in snitsen tillslut! Jag hamrar och spikar...



Allt gick bra och vi skulle packa ihop och åka hem. Jonas låste förrådet och vi gick till bilen för att köra hem.
Men var är nycklarna? Jo inlåst i förrådet!!!!!! Hjälp vad gör vi nu då??
Tur att vi glömde motorkapen ute!! Tur i oturen..Jonas fick ta motorkapen och kapade av bygeln!  Där inne låg så klart nycklarna...=)

Kommentarer
Postat av: kicki

aj aj aj kanske solen har gjort sitt tillsammans med hårt arbete ser bra ut.

2009-04-19 @ 09:02:58
Postat av: Sofia

Haha, tur att ni fick tag på nycklarna...inte så kul efter en hel dags slit...=)

2009-04-19 @ 11:32:15
Postat av: Elin

ja solen har ju hjälpt oss mycket speciellt humöret..=)

2009-04-19 @ 18:36:24
Postat av: Therese

Duktiga ni är!:)

2009-04-28 @ 20:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0