Vildblommor eller ogräs..

 Det är Kristihimmelsfärd och torsdag när Jonas blandar murbruk för glatta livet!



Jonas jämnar av ovansidan..



Jag passade på att ta kort på de blommor eller ogräs som finns runt omkring. Jag lyckades hitta endel söta växter.



Tror att denna gula är en smörblomma?



Nån slags  vildblomma? Jag tyckte de var söta i alla fall..:)



Detta är gullvivor! Det finns det gott om runt tomten. Riktigt fina!



En ensam röd...




Imorgon är det fredag och vanlig arbetsdag men på lördag fortsätter vi på tomten och jämnar till ovansidan kan även bli så att vi kanske kan börja putsa till muren..

Jag har börjat kolla in kakel till köket och funderar på nån slags grön nyans. Vi har även kollat in täljstenskaminer.


Kommentarer
Postat av: kicki

hej rallaren här ni sköter er som vanligt. farmor var kollade in nybygget.

2009-05-22 @ 11:21:54
Postat av: Poyan

Börjar ta sig mer o mer :)

2009-05-22 @ 21:57:26
URL: http://www.lasershop.se
Postat av: kicki

vad söta växter du hittar

2009-05-24 @ 13:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0